شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان تهران | IBEX 2024

شرکت در نمایشگاه‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط‌گیری و لینک‌سازی
مرداد ۱۲, ۱۴۰۳
هفتمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب | تهران ۱۴۰۳
مهر ۱۶, ۱۴۰۳

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان (IBEX 2024) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. این رویداد با حضور برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۶۱ شرکت داخلی و خارجی از کشورهایی نظیر ایران، دانمارک، فرانسه، ایتالیا، چین و ترکیه شرکت دارند و آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلفی از جمله ماشین‌آلات پخت نان، تجهیزات تولید آرد، خمیرمایه و بهبوددهنده‌ها، سیلوها، تجهیزات کافه قنادی، و صنایع بسته‌بندی به نمایش می‌گذارند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه فرصت دارند با طیف وسیعی از محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت غلات، آرد و نان آشنا شوند. از محصولات نانوایی صنعتی و سنتی گرفته تا تجهیزات فرآوری غلات و ماکارونی و فناوری‌های بسته‌بندی، همه در این نمایشگاه معرفی شده‌اند.

همچنین، کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی «IBEX Talk» با حضور متخصصان برجسته صنعت برگزار می‌شود. مسابقه پخت نان نیز از جمله برنامه‌های هیجان‌انگیز این نمایشگاه است که فضایی برای ارتقای دانش و تبادل تجربیات فراهم می‌آورد.

نمایشگاه IBEX، با نقش مهم خود در توسعه و پیشرفت صنعت غلات، آرد و نان، بستری برای تعامل تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان، معرفی فناوری‌های نوین و ایجاد فرصت‌های تجاری فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *