اولین همایش ملی مدیران روابط عمومی نمایشگاه‌های کشور | توسعه آموزش و ارتباطات نمایشگاهی

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی ایران
خرداد ۲۶, ۱۴۰۳
نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳
نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ | بستر تعامل و تبادل فناوری‌های نوین
تیر ۱۰, ۱۴۰۳

به همت انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و با هدف توسعه آموزش، ارتباطات و اطلاع‌رسانی مراکز نمایشگاهی، اولین همایش ملی مدیران روابط عمومی نمایشگاه‌های کشور در ۲۳ خرداد ماه در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شد.

سیدرضا قندیلی، عضو هیأت رئیسه انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، در گفتگو با خبرنگار نمایار اظهار داشت: این همایش با حضور مدیران روابط عمومی مراکز نمایشگاهی کشور برگزار شد و هدف آن دستیابی به اهداف تعیین شده از طریق نشست‌های آموزشی و تبادل تجربیات است. وی به آموزش نحوه اطلاع‌رسانی و بارگذاری اطلاعات، اخبار و پوسترهای نمایشگاهی در وبسایت انجمن و همچنین بحث در مورد آگاه‌سازی و انتشار اخبار در حوزه رسانه پرداخت.

قندیلی از تقدیر روابط عمومی برخی مراکز نمایشگاهی که در حوزه ارتباطات همکاری داشته‌اند و نیز نشریه انجمن نمایشگاه ایران که تاکنون دو شماره از آن منتشر شده است، خبر داد. این همایش برای اولین بار در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شده و برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری نشست‌های مشابه در استان‌های مختلف کشور در دست اقدام است.

وی تأکید کرد که هدف اصلی این همایش‌ها، آگاهی‌بخشی در حوزه کارکردهای روابط عمومی به عنوان نبض رویدادهای نمایشگاهی کشور است و اگر این آگاه‌سازی با آموزش همراه نشود، کارکردهای واقعی روابط عمومی از دست خواهد رفت. قندیلی ابراز امیدواری کرد که این همایش به تقویت رویدادها، اطلاع‌رسانی بهتر و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور کمک کند.

این همایش فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات و بهبود فرآیندهای اطلاع‌رسانی و ارتباطات در این حوزه بود و امید است با استمرار و توسعه نشست‌های مشابه، سطح آگاهی و توانمندی‌های روابط عمومی در صنعت نمایشگاهی ارتقاء یابد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *