نمایشگاه بین المللی آگروفود

Donec tempus urna risus
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
اسفند ۲۴, ۱۴۰۲

صنایع غذایی و کشاورزی به‌عنوان دو محور اصلی اقتصادی، هر ساله از نظر توسعه و رشد اقتصادی کشورها نقش برجسته ایفا می‌کنند. تأثیرگذاری این صنایع در سطح جهانی و ایران، اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی متعددی را افزایش داده است. یکی از پربیننده‌ترین فعالیت‌ها، نمایشگاه اگروفود (Agrofood)، به عنوان یک پل ارتباطی موثر بین صنایع غذایی و کشاورزی و بازارهای جهانی شناخته شده است.

این رویداد برای ارتقاء موضوعاتی از جمله عرضه محصولات و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت غذایی و کشاورزی ارزشمند تلقی می‌شود.به‌وسیله این نمایشگاه بین‌المللی، شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف صنعتی می‌توانند از آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای صنعتی به‌صورت مستقیم بهره‌مند شده و روابط تجاری خود را توسعه دهند.

 

رویداد اگروفود، فرصتی فراهم می‌آورد تا شرکت‌های صنایع غذایی و کشاورزی انحصاری برتری خود را در بازارهای جهانی ارائه نمایند و در تبادل دانش و فناوری با همکاران بین‌المللی خود تقویت یابند.این نمایشگاه بین‌المللی، فرصتی مغتنم برای ارتقاء صنایع غذایی و کشاورزی جهانی محسوب می‌شود و در بهبود شرایط صادرات و عرضه مطلوب محصولات در بازارهای مختلف نقش بسزایی دارد. تکنولوژی‌های نوین، محصولات با ارزش مضاعف و روش‌های نگهداری پیشرفته، از جمله جواهراتی است که این رویداد منحصر به فرد تحت پوشش خود دارد.”

برند شانا در نمایشگاه آگروفود

 

صنایع غذایی شانا در سال 1352 فعالیت خود را در کرج آغاز نمود. محصولات شانا از همان ابتدا روانه بازار گردید و توانست جایگــاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان خود پیدا کند، بطوریکه با رشد تقاضــای بازار مصرف، شانا نیز با تجهــیز کردن خطوط تولید خود به تکنولوژی روز دنیا، با نصب ماشین آلات پیشرفته توانست علاوه بر افزایش عرضه محــصولات در ارتقای کیفیت آن نیز موفقیت های قابل توجــهی به دست آورد و به برند اول و خوشنام مربا تبدیل گردد. پس از کسب موفقیت های بسیار ، شانا برندهای عطـــایا و شیرین گستر را نیز به ثبت رساند.

صنایع غذایی شانا، در سال 1394 مقام صـادرکننده برتر استان الـبرز را از وزارت صــنعت و معدن ایران دریافت نمود و همچنین مقام اول بسته بندی و طراحی زیبا را از انجـمن طراحان ایران کسب کرده است.

 

در حال حاضر صــنایع غذایی شــانا روزانه انواع مربا و مــارمالاد را در 20 طعم مختــلف تولید می‌کند که این میزان از تنوع در طعم ، شانا را از سایر تولیدکنندگان کشور متمایز کرده است.

نمونه طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *